✔ Борбата с климатичните промени: инвестираме много усилия в разработването на възможно най-добрите продукти в грижа за кожата, като постоянно запазваме фокуса върху това как да намалим CO2 емисиите ни и да спестим енергия по цялата ни производствена верига.
- Абсолютно намаляване на общите емисии по цялата верига с до 30% до 2025 г.
- Климатично-неутрални дейности до 2030 г.
- Климатично-неутрализирани продукти
✔ Природосъобразни формули: като въвеждаме използването на природосъобразни и биоразградими алтернативни суровини, се стремим да подобрим природната съвместимост на цялото ни производство и продуктова гама.
- Продуктите на NIVEA ще бъдат 100% без микропластмаси до края на 2021 г.
- Изключително биоразградими полимери във формулите ни за ЕС до края на 2025 г.
✔ Устойчиви пластмасови опаковки & намаляване на отпадъците: водени от принципите на цикличната икономика, в NIVEA поехме мисия за отговорна употреба на пластмасата в опаковките ни. Подходът ни е открит: намаляваме пластмасата, колкото се може, рециклираме я, доколкото е възможно, заместваме я, когато има смисъл и поощряваме потребителите ни да използват опаковките повторно.
- 100% повторно пълнене на опаковките, многократни или рециклируеми опаковки до 2025 г.
- 50% намаляване на първичната пластмаса от петролни суровини до 2025 г.
- 30% рециклирани материали в пластмасовите ни опаковки до 2025 г.
- 30% намаляване на отпадъците от производствените ни мощности до 2025 г.
- Нулеви производствени отпадъци за депата
✔ Отговорно добиване: NIVEA се стреми да се отнася с уважение към природата. Затова целите ни са да допринесем за добрите екологични селскостопански практики, да спрем обезлесяването, да подкрепяме общностите и регионите, където отглеждаме суровините ни.
- Всички съставки да са от възобновяеми източници до 2025 г.
- Добиване на суровини без обезлесяване за основните ни материали до 2025 г.
- 100% от палмовото масло е устойчиво добивано от края на 2020 г.
- 100% от опаковъчните ни кутии са със сертификат FSC от 2019 г.
✔ Намаляваме потреблението на вода: като производител на продукти за грижа за кожата сме наясно с огромната ни отговорност и направихме намаляването на потреблението на вода основна тема в подхода ни за устойчивост.
- 25% намалено потребление на вода за продуктовото производство до 2025 г.