Открийте NIVEA

Търся информация или продукти за

Вземи любимите си NIVEA продукти от партньорските ни магазини само с един клик!

Открий всичко за продуктите, които желаеш, и ги закупи бързо и лесно от избрания онлайн партньор!

 Лесно е с тези 6 съвета

Стягане на кожата: Лесно е с тези 6 съвета

Стъпка по стъпка към стегнато тяло

Гладка стегната кожа – повечето жени копнеят за това. Подбрахме 6 съвета, с които можеш наистина да сбъднеш това свое желание.

6 СЪВЕТА ЗА КРАСИВА И СТЕГНАТА КОЖА

Пътят към красивата и стегната кожа не е лесен. Тя обаче е все така мечта на много жени. Правилната комбинация от спорт, хранене и грижа е ключът към успеха. Открий нашите 6 невероятно лесни и изненадващо ефективни съвета, с които не само успешно ще стегнеш кожата си, но и ще отслабнеш.

Съвети за стягане на кожата:

1. Превърни движението в свое ежедневие

Спортът е нещо хубаво и най-вероятно и ти искаш да спортуваш, но кога? Ние, жените, сме постоянно заети с работа, приятели, хобита, семейство. А домакинските задължения също чакат нас в повечето случаи. Не е чудно, че спортът често остава на заден план.

А ако понякога ти остане време, се налага да се пребориш и със слабата воля, която в студените дъждовни дни е направо непобедима. 

Дори и ако в момента не можеш да си представиш това, повярвай - възможно е да надделееш над слабата воля! Вълшебната думичка е постоянство. Ако превърнеш спорта в неделима част от ежедневието си, слабата воля ще се появява от време на време, но няма да бъде толкова голяма спънка за твоята цел.

Но докато достигнеш този етап, е нужна упоритост.

 


 

Може би ще ти помогне следният аргумент: Тренирането на мускулите те прави по-здрава и щастлива. Само 30 минути движение на ден са достатъчни за заздравяване на мускулите и топене на мазнини. Така активно стягаш кожата си и активираш процеса на отслабване. 

 Редовните тренировки също ще те направят щастлива, защото чрез тях се освобождават невротрансмитерите на щастието – ендорфините. Дори ако е извършено между другото – всяко движение е от значение

Следвай тези съвети, за да подобриш мускулатурата и тонуса си:

  • Качвай се по стълбите вместо с асансьора. 
  • Слизай една спирка по-рано и се наслади на разходката.
  • Изминавай кратките разстояния с колело вместо с автомобил.
  • Отиди лично при колегата, вместо да му пишеш имейл.
 

Фитнес упражненията стягат дупето и бедрата

Много жени се кълнат в ефективността на това упражнение: То ефективно укрепва и стяга тялото.

Съвети за стягане на кожата:

2. Фитнес упражненията стягат дупето и бедрата

Мускулите са твоите най-добри приятели, когато искаш да отслабнеш и да стегнеш кожата си. 

За да ги заздравиш, има едно наистина лесно упражнение.

С него тренираш вътрешната и външната част на бедрата, както и дупето. 

  • Легни по гръб и постави стъпала на земята (на ширината на ханша).
  • Повдигни таза нагоре, докато коремът и бедрата образуват права линия.
  • Задръж в тази позиция и стегни силно корема и дупето.
  • Сега раздалечи бедрата при издишване и ги събери отново при вдишване. Повтори движението 20 пъти.
  • Спусни таза отново на пода и отпусни мускулите за кратко.
  • Повтори цялото упражнение.
  • От същата изходна позиция можеш да тренираш и мускулите на дупето.
  • След като коремът и бедрата образуват права линия, опъни левия крак напред.
  • Опъвай го при вдишване и го сгъвай при издишване.
  • Направи 20 повторения и смени крака.
  • Повтори цялото упражнение.

СТЕГНАТИ БЕДРА И ДУПЕ

Съвети за стягане на кожата:

3. Избери подходящия партньор за тренировка

Изгаряне на мазнини, стягане на кожата, отслабване – всичко това е особено ефективно, когато имаш необходимата подкрепа! Тези уреди ще повишат максимално ефективността от тренировката ти:

Thera-Band:
Латексовата лента Thera-Band превръща естествените движения в интензивна тренировка. Резултатът: мускулите заздравяват, мазнините се топят, а кожата се стяга. 

Гири с променлива тежест:
Гирите с променлива тежест внасят динамика в тренировката ти. Те съдържат гранули, които се движат ритмично заедно с твоите движения. Така изразходваш 33% повече калории, отколкото обичайно – перфектно за отслабване! 

Компресиращ клин:
Компресиращите клинове не само скриват проблемните зони на бедрата, ханша и дупето по време на тренировка, но и намаляват техните обиколки. Това е така, защото компресията влияе директно върху съединителната тъкан. Това стимулира кръвообращението на мускулите и изгарянето на мазнини, а и целулитът може да бъде намален. 

 

physical-exercises

Подходящите помощници ще ти помогнат ефективно при отслабването и стягането на кожата.

КРАСОТА ОТВЪТРЕ

Подсилете красотата си отвътре

Толкова е лесно: Здравословната храна помага при отслабването и постигането на стегната кожа.

Съвети за стягане на кожата:

4. Подсили красотата си отвътре

Освен редовно движение, трябва и подходящо хранене за стягане на кожата.

Тези съвети наистина са ефективни и освен това ще ти помогнат да отслабнеш:

  • Плодовете и зеленчуците са истинска храна за красота и снабдяват тялото с важни хранителни вещества. Домати, моркови, спанак и ядки влияят наистина добре на кожата.
  • Горските плодове доставят множество микронутриенти и имат малко калории. Те съдържат големи количества витамин C, който подсилва изгарянето на мазнини и укрепва имунната система. Особеното при тях: Те укрепват съединителната тъкан и изглаждат по този начин дори целулита.
  • Течности, течности, течности! Снабдявай тялото си с достатъчно количество течности – най-добре с много вода. Избягвай подсладени и газирани напитки и алкохол.
  • Опитай се да консумираш по-малко хляб и продукти с мая, замени ги по-скоро с пълнозърнести продукти.
  • Избягвай също така консумацията на кафе и захар. Те „задръстват“ тъканите и затрудняват процеса към по-гладка кожа.
 

ГРИЖА

Съвети за стягане на кожата:

5. Грижи се за твоята кожа

В комбинация с много движение и правилно хранене подходящата грижа помага за стягане на тялото.

Продуктите за стягане на кожата, като NIVEA Стягащо мляко за тяло с Q10 и Витамин C, хидратират кожата ти и доказано я стягат.

Подобрената формула забележително укрепва и подобрява еластичността на кожата само за 10 дни, като подхранва и хидратира за забележимо стягане и заглаждане на кожата.

Коензим Q10 активира естественото производство на енергия в клетките на епидермиса и хидратира кожата в дълбочина, а енергийният комплекс с Витамин C прониква дълбоко в кожата и заздравява структурата ѝ. Наслади се на по-мека, еластична и видимо по-стегната кожа и се радвай на видими резултати само след 10-дневна употреба! Тествай още сега!

Използвай го редовно! Желаният ефект ще постигнеш само с ежедневно нанасяне върху тялото.

ТТрябва да нанасяш лосиона сутрин и вечер с масажни движения. Масажът е важен за постигане на оптимален ефект.

Q10

Много жени вече откриха за себе си: Правилната грижа за тялота помага при стягането на кожата.

Поглезете се с масаж

Масажите не само релаксират, но и стягат кожата.

Съвети за стягане на кожата:

6. Поглези се с масаж

С правилната масажна техника се стимулира кръвообращението на съединителната тъкан и обмяната на веществата. Този метод е особено ефективен за стягане на кожата.

Добър помощник тук е ръкавицата от луфа с нейната специална структура.

Движи ръкавицата с кръгови движения в зоните на тялото, които искаш да стегнеш. Така стимулираш съединителната тъкан и подготвяш оптимално кожата за подхранването. Масажът има най-голям ефект сутрин. 

 

АНТИЦЕЛУЛИТЕН МАСАЖ

Бърз и лесен антицелулитен масаж с ефикасен резултат

Ако се постараеш да интегрираш в ежедневието си тези съвети, скоро ще забележиш първите резултати. Не само ще стегнеш ефективно кожата си, но и ще отслабнеш, чувствайки се едновременно с това добре и в страхотна форма. Пожелаваме ти успех в това начинание!