ИНОВАЦИЯ

100% ГАРАНТИРАНИ РЕЗУЛТАТИ ИЛИ ЩЕ ТИ ВЪРНЕМ ПАРИТЕ
100% ЧИСТ БАКУЧИОЛ: ЕФЕКТИВЕН, НО ПО-ДЕЛИКАТЕН ОТ РЕТИНОЛА**

Точно така - 100% гаранция за видими резултати само за 1 седмица*! Използвай цялостната анти-ейдж рутина NIVEA CELLULAR EXPERT LIFT за стегната кожа на лице, шия и деколте – със 100% чист бакучиол – ефективен, но по-деликатен от ретинола**.

Купи продукт от серия NIVEA CELLULAR, използвай го редовно според указанията в рамките на 7 дни, а ако не си доволен, ще ти върнем обратно заплатената сума.

*Степен на подобрение на резултата, съгласно 4-седмично проучване, сред 44 жени, 2022г. 
**По научни данни, които сравняват ефективността на съставките Ретинол и Бакучиол, показващи нежелани странични ефекти, като зачервяване, сухота и лющене на кожата, причинени от Ретинол – PMID: 29947134 и PMID: 24471735


КАК ДА УЧАСТВАШ

ЗАПАЗИ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА, ЗА ДА МОЖЕШ ДА Я РЕГИСТРИРАШ ВЪВ ФОРМУЛЯРА

Важна информация, преди да участваш:

  • Промо играта е валидна за продукти NIVEA CELLULAR, закупени от който и да е физически или онлайн магазин в страната. 
  • Кампанията е активна в периода 1 февруари – 31 март 2024г.
  • Правилата за участие можеш да прочетеш тук.

Ето стъпките, които да следваш, за да възвърнеш парите си, в случай, че не си доволен/доволна от ефективността на избрания продукт от серия NIVEA CELLULAR. 

 
ФОРМУЛЯР

РЕГИСТРИРАЙ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА ТУК

След като си тествал/а продукта NIVEA CELLULAR в продължение на 7 дни и евентуално резултатите не те задоволят, можеш да получиш парите си обратно. Ето как - направи ясна снимка на касовата бележка или фактурата си. На снимката трябва да се вижда четливо следната информация:

  • Име на магазина
  • Наименованието на продукта, участващ в промо играта
  • Индивидуалната цена на участващия продукт
  • Номер на касовата бележка/фактурата
  • Дата и час на издаване на касовата бележка/фактурата

Съвет: В случай, че на касовата бележка/фактура не е ясно какъв е закупеният продукт, можеш да направиш обща снимка на касовата бележка и закупения продукт
За нас е важно да разберем твоя потребителски опит с нашите продукти. Сподели ни какво точно те накара да поискаш възстановяване на сумата за закупуване на продукт NIVEA CELLULAR, за да ни помогнеш да подобряваме и надграждаме формулите си в бъдеще.

Важно: Ако ти вече имаш акаунт myNIVEA, молим първо да влезеш и след това да попълниш и изпратиш формуляра. 

 
2. Кой продукт от серията на CELLULAR не отговори на очакванията ти и искаш да ти върнем заплатената сума? 
 
*Попълни всички полета, обозначени със *.
ЧЗВ

ТИ ПИТАШ, NIVEA ОТГОВАРЯ

По-долу ще откриеш отговорите на въпроси, които може да имаш относно тази кампания.

 

КОИ МАГАЗИНИ УЧАСТВАТ В ПРОМО ИГРАТА?

Желаещите да участват в промо играта следва да закупят продукти от който и да е физически или онлайн обект на територията на страната.

КОИ СА УЧАСТВАЩИТЕ ПРОДУКТИ В ТАЗИ КАМПАНИЯ?

В тази кампания участват продуктите от серия NIVEA CELLular. Ще ги откриеш по-долу:

  • 87097 NIVEA Cellular Expert Filler Серум с хиалуронова киселина, 30 мл
  • 94142 NIVEA Cellular Professional Hyaluron серум, 30 мл
  • 82384 NIVEA Cellular Expert Filler Дневен крем, 50 мл
  • 82386 NIVEA Cellular Expert Filler Нощен крем, 50 мл
  • 82387 NIVEA Cellular Expert Filler Околоочен крем, 15 мл
  • 93396-01853-00 NIVEA Cellular Expert Filler Дневен крем + Нощен крем против бръчки (на специална цена), 2 x 50 мл
  • 86434 NIVEA Cellular Expert Lift Скулптурираща крио маска, 1 брой
  • 84930 NIVEA Cellular Expert Lift Серум, 30 мл
  • 82612 NIVEA Cellular Expert Lift Дневен крем, 50 мл
  • 82613 NIVEA Cellular Expert Lift Нощен крем, 50 мл
  • 93396-01780-00 NIVEA Cellular Expert Lift Дневен крем + нощен крем (на специална цена), 2 x 50 мл
  • 93396-01932-00 NIVEA Cellular Expert Lift Дневен крем + Серум (на специална цена), 50 мл + 30 мл

КАКЪВ Е МЕХАНИЗМЪТ НА ПРОМО ИГРАТА?

Лесно и просто. Купи един продукт от серия NIVEA CELLULAR от който и да е физически магазин в страната и го тествай за период от 7 дни. В случай, че не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай снимка на касовата бележка или фактура и ние ще ти възстановим сумата, съответстваща на закупения продукт. Един участник може да получи възвръщане на заплатена сума в размер на най-много 100лв с ДДС. Тази максимална стойност не зависи от броя регистрирани от него касови бележки.

Ето стъпките:

  1. Купи един продукт от серия NIVEA CELLULAR.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 7 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.

ДОКОГА МОГА ДА УЧАСТВАМ В ПРОМО ИГРАТА?

Можеш да качиш касовия бон или фактурата до 31 март 2024г.. Всички касови бележки или фактури от периода 1 февруари – 31 март 2024г. са допустими за участие.

КАКВО СЕ СЛУЧВА С КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА, СЛЕД КАТО Я КАЧА?

Проверяваме данъчния документ в рамките на 1-2 седмици. След като касовата бележка/фактурата бъде обработена, ще получиш имейл от нас със статуса на валидирането.

Ето още веднъж кои са стъпките, които трябва да следваш, за да се запишеш за участие:

  1. Купи един продукт от серия NIVEA CELLULAR.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 7 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО?

След като получиш имейла за потвърждение, че касовата бележка/фактурата е валидна, сумата, която трябва да бъде възстановена, ще бъде в сметката ти в срок до 30 работни дни след края на кампанията. Това зависи и от времето за обработка на твоята банка, така че преводът все може да бъде отложен и още.

ИМАМ ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ. КАКВО ДА ПРАВЯ?

Въпреки, че се стараем това да не се случва, понякога можеш да срещнеш временни технически проблеми. Ето някои съвети, които трябва да имаш предвид: 

  1. Пробвай да се регистрираш по-късно.
  2. Ако вече имаш акаунт в MyNIVEA, всичко, което трябва да направиш, е да влезеш в профила си, след което да посетиш страницата на кампанията, и да попълниш формуляра.
  3. Можеш да използваш друг браузър. Препоръчваме ти да използваш Firefox или Google Chrome.
  4. Опитай да се регистрираш от друго устройство – лаптоп, таблет, телефон.
  5. Изчисти кеша на браузъра си, включително "бисквитките" (история на браузъра), и пробвай отново.

Ако след следване на горните съвети проблемът все още не е разрешен, свържи се с нас чрез формуляра за контакт. Какво трябва да имаш предвид: Колкото повече информация ни споделиш относно изпитания проблем, толкова по-бързо ще можем да ти помогнем. Опиши ни повече информация за следното:

  1. Получаваш ли съобщение за грешка? Ако е така, какво е то?
  2. От какъв тип устройство, с каква операционна система и какъв браузър се опитваш да се регистрираш?
  3. Кажи ни точно какво не работи и какво се случва, ако направиш определени неща, като например да кликнеш върху връзка.
  4. Съвет: Изпрати ни линкове и екранни снимки при възможност.

АКО ЗАКУПЯ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ С ЕДИН ФИСКАЛЕН БОН/ФАКТУРА, ПОЛУЧАВАМ ЛИ ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО ЗА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ?

Ако регистрираш касова бележка/фактура, в която има два или повече продукта NIVEA CELLULAR, ние ще ти възстановим стойността на всички продукти от касовата бележка/фактурата в размер на най-много 100лв. с ДДС за периода на цялата кампания.

ИМАМ ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС ИЛИ ИМАМ НУЖДА ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА.

Не отговорихме по-горе на въпроса ти? Тогава е най-добре да се свържеш с нас тук. Опиши подробно въпроса си, за да ти помогнем възможно най-скоро и точно.