100% ГАРАНЦИЯ

100% ГАРАНТИРАНИ РЕЗУЛТАТИ ИЛИ ЩЕ ТИ ВЪРНЕМ ПАРИТЕ*

Иновацията LUMINOUS630®: 2х по-ефективен в пълна рутина**

100% гаранция за по-малко пигментни петна само за 2 седмици***! Революционната съставка LUMINOUS630® е 2 пъти по-ефективна в пълна рутина:

    1. Избери СЕРУМ според нуждите на кожата си – срещу пигментни петна, срещу бръчки и петна от възрастта, срещу следи от акне.

    2. Нанеси ДНЕВНА ИЛИ НОЩНА ГРИЖА. Сутрин добави и СЛЪНЦЕЗАЩИТА, важна стъпка в грижата през цялата година.

    3. Засияй естествено с ДОПЪЛНИТЕЛНА ГРИЖА – използвай околоочния крем и/или цветния флуид за целта.

Сега е моментът да дадеш шанс на тази серия: Купи продукт NIVEA LUMINOUS630®, използвай го редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни, а ако не си доволен, ще ти върнем обратно заплатената сума.

 

КАК ДА УЧАСТВАШ

ЗАПАЗИ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА, ЗА ДА МОЖЕШ ДА Я РЕГИСТРИРАШ ВЪВ ФОРМУЛЯРА

Важна информация, преди да участваш:

  • Промо играта е валидна за продукти NIVEA LUMINOUS630®, закупени от който и да е физически или онлайн обект в страната.
  • Кампанията е валидна за продукти, закупени в периода 1 април - 31 май 2024г.
  • Касовите бележки/фактури могат да се регистрират до 15 юни 2024г.
  • Правилата за участие можеш да прочетеш тук.

Ето стъпките, които да следваш, за да възвърнеш парите си, в случай, че не си доволен/доволна от ефективността на избрания продукт от серия NIVEA LUMINOUS630®.

 
ФОРМУЛЯР

РЕГИСТРИРАЙ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА ТУК

След като си тествал/а продукта NIVEA LUMINOUS630® в продължение на 14 дни и в случай, че резултатите не те задоволят, можеш да получиш парите си обратно. Ето как - направи ясна снимка на касовата бележка или фактурата си. На снимката трябва да се вижда четливо следната информация:

  • Име на магазина
  • Наименованието на продукта, участващ в промо играта
  • Индивидуалната цена на участващия продукт
  • Номер на касовата бележка/фактурата
  • Дата и час на издаване на касовата бележка/фактурата 

Съвет: В случай, че в касовата бележка/фактура не е ясно какъв е закупеният продукт, можеш да направиш обща снимка на касовата бележка и закупения продукт 

За нас е важно да разберем твоя потребителски опит с нашите продукти. Сподели ни какво точно те накара да поискаш възстановяване на сумата за закупуване на продукт NIVEA LUMINOUS630®, за да ни помогнеш да подобряваме и надграждаме формулите си в бъдеще.

Важно: Ако ти вече имаш акаунт myNIVEA, молим първо да влезеш и след това да попълниш и изпратиш формуляра.

 
2. За кой от изпробваните продукти на LUMINOUS630® искаш парите си обратно?
 
4. Използвал/а ли си въпросния LUMINOUS630® продукт в комбинация (в рутина) с други продукти? Ако е така, молим да ни споделиш кои са другите използвани продукти, независимо дали са от NIVEA или друга марка. 
*Попълни всички полета, обозначени със *.
ЧЗВ

ТИ ПИТАШ, NIVEA ОТГОВАРЯ

По-долу ще откриеш отговорите на въпроси, които може да имаш относно тази кампания.

 

КОИ МАГАЗИНИ УЧАСТВАТ В ПРОМО ИГРАТА?

Желаещите да участват в промо играта следва да закупят продукти от който и да е физически или онлайн обект на територията на страната.

КАКЪВ Е МЕХАНИЗМЪТ НА ПРОМО ИГРАТА?

Лесно и просто. Купи поне един продукт от серия NIVEA LUMINOUS630® от който и да е физически магазин в страната и го тествай за период от 14 дни. В случай, че не си доволен/-на от резултатите, регистрирай снимка на касовата бележка или фактура и ние ще ти възстановим сумата, съответстваща на закупения продукт. Един участник може да получи възвръщане на заплатена сума в размер на най-много 100лв с ДДС. Тази максимална стойност не зависи от броя регистрирани от него касови бележки.

Ето стъпките:

  1. Купи поне един продукт от серия NIVEA LUMINOUS630®.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.
 

ДОКОГА МОГА ДА УЧАСТВАМ В ПРОМО ИГРАТА?

Всички касови бележки или фактури от периода 1 април – 31 май 2024г. са допустими за участие. Имайки предвид периода на тестване от 14 дни, касови бележки или фактури, издадени на 31 май 2024г. например, могат да се качат до 15.06.2024г.

КАКВО СЕ СЛУЧВА С КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА, СЛЕД КАТО Я КАЧА?

Проверяваме данъчния документ в рамките на 1-2 седмици. След като касовата бележка/фактурата бъде обработена, ще получиш имейл от нас със статуса на валидирането.

Ето още веднъж кои са стъпките, които трябва да следваш, за да се запишеш за участие:

  1. Купи поне един продукт от серия NIVEA LUMINOUS630®.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни  след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.
 

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО?

След като получиш имейла за потвърждение, че касовата бележка/фактурата е валидна, сумата, която трябва да бъде възстановена, ще бъде в сметката ти в срок до 30 работни дни след края на кампанията. Това зависи и от времето за обработка на твоята банка, така че преводът все може да бъде отложен и още.

ИМАМ ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ. КАКВО ДА ПРАВЯ?

От време на време може да срещнеш временни технически проблеми. Ето някои съвети, които трябва да имаш предвид:

  1. Пробвай да се регистрираш по-късно.
  2. Ако вече имаш акаунт в MyNIVEA, всичко, което трябва да направиш, е да влезеш в профила си, след което да посетиш страницата на кампанията и да попълниш формуляра.
  3. Можеш да използваш друг браузър. Препоръчваме ти да използваш Firefox или Google Chrome.
  4. Опитай да се регистрираш от друго устройство – лаптоп, таблет, телефон.
  5. Изчисти кеша на браузъра си, включително "бисквитките" (история на браузъра), и пробвай отново.

Ако след следване на горните съвети проблемът все още не е разрешен, свържи се с нас чрез формуляра за контакт. Какво трябва да имаш предвид: Колкото повече информация ни споделиш относно изпитания проблем, толкова по-бързо ще можем да ти помогнем. Опиши ни повече информация за следното:

  1. Получаваш ли съобщение за грешка? Ако е така, какво е то?
  2. От какъв тип устройство, с каква операционна система и какъв браузър се опитваш да се регистрираш?
  3. Кажи ни точно какво не работи и какво се случва, ако направиш определени неща, като например да кликнеш върху връзка.
  4. Съвет: Изпрати ни линкове и екранни снимки при възможност.
 

АКО ЗАКУПЯ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ С ЕДИН ФИСКАЛЕН БОН/ФАКТУРА, ПОЛУЧАВАМ ЛИ ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО ЗА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ?

Ако регистрираш касова бележка/фактура, в която има два или повече продукта NIVEA LUMINOUS630®, ние ще ти възстановим стойността на всички продукти от касовата бележка/фактурата в размер на най-много 100 лв. с ДДС за периода на цялата кампания.

 

ИМАМ ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС ИЛИ ИМАМ НУЖДА ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА.

Не отговорихме на въпроса ти? Тогава е най-добре да се свържеш с нас тук. Опиши подробно въпроса си, за да ти помогнем възможно най-скоро и точно.

 
СТАТИИ

ДОВИЖДАНЕ, ПИГМЕНТНИ ПЕТНА! ЗДРАВЕЙ, СИЯЙНА КОЖА!

Открий повече за пигментните петна и революционната съставка LUMINOUS630®, която е 2 пъти по-ефективна с пълна рутина**! Радвай се на равномерна кожа само след 2 седмици***. 
*Период на кампанията: 01.04. – 31.05.2024г.. За участие в кампанията е необходимо да представиш доказателство за закупен продукт NIVEA LUMINOUS – касова бележка.
**При използването на Cellular Luminois Advanced Spot-Treatment Serum + Cellular Luminous Day Fluid SPF50 + Cellular Luminous Night Cream сравнено с употребата само на Cellular Luminous Night cream
***Пигментни петна, причинени от излагане на слънце, стареене, акне и хормонални промени, като бременност и менопауза. Инструментално измерване сред 42 жени, 2022 г.