General FAQ

Имате въпроси за профила ви в уебсайта на NIVEA?

Вижте отговорите на най-често задаваните въпроси тук.

1. Какви ползи имам от профил в сайта на NIVEA? 
С профил в  сайта имате по-бърз и лесен достъп до всичките ни предложения. Регистрацията е безплатна и няма и последващи разходи. Вписвайки се с профила си, можете да участвате по-бързо в игри, да давате оценки на продукти и да се ползвате от всички персонални функции на сайта. 

2. Как става регистрацията на сайта на NIVEA?

Можете да се регистрирате безплатно по всяко време. Изберете бутона "Log in/ Вписване" и изберете "Регистрация".  Попълнете регистрационната форма, след което ще получите email с линк за потвърждение на регистрацията и активиране на профила ви. Може да се регистрирате и когато давате оценка на наши продукти

3. Как се вписвам в уебсайта на NIVEA? 
Изберете бутона “Login/ Вписване”. Ще бъдете пренасочени към форма за вписване, където да попълните вашите данни (email и парола). Ако все още нямате профил, може да се регистрирате по всяко време. 

4. Какво да направя ако забравя паролата си? 
Ако забравите паролата си, изберете бутона “Login/ Вписване” и отидете на  “Забравена парола”.След като въведете вашия email адрес ще получите email за потвърждение, който съдържа линк към страница, на която да активирате нова парола. 

5. Защитени ли са личните ми данни? 
Да, напълно. Можете да намерите повече информация за начина, обхвата и целта на събирането на лични данни и тяхното съхраняване в секция Правна политика.  

6. Какво ми предлага  NIVEA Бюлетин? 
С бюлетините на NIVEA вие получавате ексклузивна информация за нови продукти, интересни събития, игри и промоции.

Още въпроси?

Свържете се с нас чрез нашата форма за конакт.